WE ARE 1996 :)

PERHATIAN !! KUMPULAN INI HANYA UNTUK NINETY-SIXER SAHAJA . Kumpulan ini pada mulanya ditubuhkan oleh Faris Akmal (anda boleh menghubungi beliau padut) di myspace dan sehingga pertengahan Mac 2010, kumpulan kami di myspace telah mencatatkan 3001 membership . Kami mengembangkan lagi empayar rangkaian kami di laman sosial FACEBOOK. Kini group kami di FACEBOOK sudah mencecah seramai 545 orang ahli . Marilah kita support ramai-ramai group ini . Majulah kami untuk negara . Slogan kami adalah "Smart.Stylo.Sporting" tekan sini untuk ke group fb kami Photobucket

bace la....

Posted by we are 1996 |

assalamualaikum semua....hari ni ade cerita yg agak mengarut...
tapi anda semua jgn fikir bukan2....ni hnye cerita....

harap anda layan:)

Cerita 1:

Once upon a time, mid night day on between Thursday to Friday last time…aku jln keluar dgn awek yg aku sendiri baru kenal, naik kereta yg aku pandu ke sebuah tempat yg agak sunyi, sesudah smpi aku tidak mematikan enjin kereta pada masa itu, lalu aku membuka peti laci yg ada di penumpang sebelah untuk mengambil bungkusan sambil berkata “boring la mlm ni klu kita hnya berbual shj tanpa main”…, awek aku seperti cemas sedikit kelihatan. sambil aku membuka bungkusan plastik bag sambil berkata, “awak rasa awak nk buat style mcmana nnti wktu main ni?” lalu suiz video player yg berada di hadapanku di hidupkan, dan awek aku pon menjawab, “banyakkkkk sangattttt!! style and skill yg nk tunjuk kat abg…” dia tersasul perkataan “abg” yg jarang skali di pakai dlm perhubungan kami..lalu aku pon ape lagi… on la movie lagu Mikael jackson, ohhh!!!!volume yg agak kuat lalu kami keluar dari kereta untuk menari rentak Mikael Jackson songs…mlm pertama kami menari bersama berakhir selepas kami mula mengantok, lalu kami beredar…..sekian wasalamualaikum W.B.T…


Cerita 2:

KISAH MALAM PERTAMA AKU LAIN CIKIT…NI MLM PERTAMA AKU N TUNANG AKU…FIRST TIME TGK MANG TERKEJUT,HAPPY N BERDEBAR…PE LAGI,PAKWE AKU TERUS KISS2 N TERSENYUM JE..AKU LAK SELAMBER JE…XBIASA…PASTU,TERUS PAKWE AKU PLUG IN YG DIA PNYE…AKU TGGU JE…SUME DIA YG CNTROL…DIA LAK SUH TGGU JE…SAMPAI 2 JAM,AKU LANGSUNG XRASA PAPE…DIA JE YG HANDLE…DAH BLE LAK TURN AKU???MENYAMPAH…AKU TERUS NGAJUK N TERTIDO…2 JAM PAS TU,AKU BANGUN TGK DIA ASYIK LG NGADAP MENATANG PS2…GERAM TU…PE LG…AKU LANCAR PERANG DINGIN R PASTU..PADAN MUKA DIA!!GILE PS2 TUL…

Cerita 3:

Aku yg bukak kan, pastu gosok-gosok belek-belek yg mane patut, push the right button, pastu cucuk terus main. Takde maknenye dah nak kiss kiss dulu. Aku tak tahan dah pasal lame sangat dah aku tunggu. Dekat setengah tahun jugak laaa kumpul duit…
First main terkial-kial gak laa carik tempat mane yg harus tekan. Dalam setengah jam camtuh ok dah. Dah familiar la orang kata. First time main dekat 3 jam aku balun sampai panas giler. Hehehehe >
Itu laa pengalaman malam pertama aku main PS2 mase baru beli 5 tahun sudah…



hahahaha..kalu lawak please comment le...

BY:PusheR..:)
date:18/1/10





Comments (0)

Post a Comment

Followers